Самоосвіта педагога




Результат пошуку зображень за запитом "самоосвіта"
Самоосвіта як індивідуальна форма методичної роботи з педагогами



        Самоосвіта дає бажані результати тільки тоді, коли вона проводиться не попутно з основною справою, не від випадку до випадку, а цілеспрямовано, систематично – як центральне направлення в удосконаленні педагогічної майстерності.
       Самоосвіта починається там, де з прочитаного, побаченого, почутого викладач, майстер в/н бере собі щось на озброєння, збагачує свою педагогічну ерудицію тим, що потім в перспективі знадобиться в роботі зі здобувачами освіти.
         Педагогічна самоосвіта може дати необхідний ефект тільки при умові вдалого вибору направлення цієї роботи:
1.     Вдалий вибір джерел для самоосвіти
2.     Організація проведення циклів установочних лекцій за вказаними питаннями педагогічної теорії, питань новітніх технологій тощо
3.     Організація обміну досвідом самоосвіти серед педагогічних працівників
4.     Допомога у складанні планів самоосвіти
5.     Організація семінарів і консультацій по роботі з нормативною, педагогічною, методичною та технічною літературою
6.     Облік і контроль процесу і результатів самоосвіти.

             МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ, НАД ЯКИМИ ПРАЦЮЮТЬ ПЕДАГОГІЧНІ ПРАЦІВНИКИ ДПТНЗ «ДРЦПТО» 

Прізвище, ім’я,
по батькові
Методична проблема
      Горбань М.М.
  Компетентністний підхід до підготовки майбутніх фахівців у процесі викладання дисциплін професійно-теоретичної підготовки
      Лесько Т.М.
  Використання інноваційних технологій на уроках математики
      Нестеренко О.О.
  Впровадження інтерактивних технологій на уроках фізики
      Павленко Я.В.
     Впровадження сучасного дидактичного інструментарію у освітній процес
     Простова Л.А.
 Підвищення ефективності професійно-теоретичного навчання шляхом використання інноваційних технологій на різних етапах уроку
     Солонець Н.В.
 Впровадження елементів сучасних педагогічних технологій на уроках хімії
  Рінг А.С.
     Виховання екологічної культури у молоді
     Троцко Н.Я.
  Формування предметних і ключових компетентностей засобами ІКТ на уроках української мови та літератури
     Рузанова Ю.В.
     Використання інтерактивних технологій на уроках англійської мови 
     Швидка О.М.
    Використання інноваційних методів навчання на уроках суспільних дисциплін
     Цуканова Є.Г.
   Організація особистісно-оздоровчих принципів навчання на уроках фізичної культури
Семенова Н.І.
  Формування комунікативної  культури особистості майбутнього кваліфікованого робітника та використання інноваційних технологій як один із способів формування комунікативної компетентності учнів на уроках української мови
     Ситченко Ю. В.

     Інтерактивні методи формування пізнавального процесу при вивченні суспільних дисциплін
     Мороз Є.О.
     ІТ- цифрова грамотність на уроках історії.
     Шишканова Г.М.
     Впровадження проектних технологій в освітній процес, як засобу екологічного виховання здобувачів освіти, активізації екологічної свідомості та пізнавальної діяльності на уроках природничих дисціплін»
     Шминдрук В.А.
     Глибокі  знання  складових педагогічної діяльності та розвиток творчості педагогічного працівника – необхідна умова для організації професійного навчання
     Дримко Т.І.
 Формування і розвиток професійного мислення, активності, самодіяльності майбутніх фахівців через дієві педагогічні технології
     Клімович І.М.
   Впровадження сучасного устаткування на підприємствах галузі
     Ісмайлова І.І.
   Формування полікультурної компетентності здобувачів освіти  на заняттях зарубіжної літератури
     Усенко Н. Г.
   Нетрадиційні форми і методи спортивно-масової роботи.
    Несправа Н. В.
  Формування ключових компетентностей здобувачів освіти у процесі вивчення математики
     Божок О.І.
    Формування мовленєвої культури , творчих здібностей здобувачів освіти засобами інформаційно комунікаційних технологій
     Малай С.П.

  Впровадження інноваційних технологій на уроках виробничого навчання
    Прокопенко Л. П.
   Впровадження ефективних методів навчання на уроках виробничого навчання
    Михальчук О.В.
  Впровадження нових інформаційних технологій на уроках виробничого навчання
    Кияниця В.О.
  Диференційований підхід до організації навчально-виробничого процесу
     Завізіон О. І.
 Пошук шляхів підвищення особистої активності здобувачів освіти на уроках виробничого навчання
    Третяк Н. І.
    Особливості новітніх технологій при оформленні тортів і тістечок.
     Баришнікова Н. С.
    Підвищення ефективності сучасного уроку.
     Шульженко Ю.С.
    Впровадження сучасних технологій в приготуванні їжі.
    Омельченко А.А.
   Використання інноваційних технологій при проведенні уроків виробничого навчання.
    Діденко І.О.
    Стимулювання самостійної діяльності здобувачів освіти на уроках виробничого навчання.
    Гревцова В.О.
   Удосконалення форм і методів проведення виробничого навчання у групі «Кухар. Кондитер»
     Бабіч Ю.Г.
   Комплексно – методичне забезпечення сучасного уроку виробничого навчання.
    Горбенко О. Б.
    Шляхи та вдосконалення сучасного уроку виробничого навчання.




Немає коментарів:

Дописати коментар