
Самоосвіта як індивідуальна форма
методичної роботи з педагогами
Самоосвіта дає бажані
результати тільки тоді, коли вона проводиться не попутно з основною справою, не
від випадку до випадку, а цілеспрямовано, систематично – як центральне
направлення в удосконаленні педагогічної майстерності.
Самоосвіта починається там, де з прочитаного, побаченого, почутого викладач, майстер в/н бере собі щось на озброєння, збагачує свою педагогічну ерудицію тим, що потім в перспективі знадобиться в роботі зі здобувачами освіти.
Самоосвіта починається там, де з прочитаного, побаченого, почутого викладач, майстер в/н бере собі щось на озброєння, збагачує свою педагогічну ерудицію тим, що потім в перспективі знадобиться в роботі зі здобувачами освіти.
Педагогічна самоосвіта може дати
необхідний ефект тільки при умові вдалого вибору направлення цієї роботи:
1.
Вдалий вибір джерел для самоосвіти
2.
Організація проведення циклів
установочних лекцій за вказаними питаннями педагогічної теорії, питань новітніх
технологій тощо
3.
Організація обміну досвідом самоосвіти
серед педагогічних працівників
4.
Допомога у складанні планів самоосвіти
5.
Організація семінарів і консультацій по
роботі з нормативною, педагогічною, методичною та технічною літературою
6.
Облік і контроль процесу і результатів
самоосвіти.
МЕТОДИЧНІ ПРОБЛЕМИ, НАД ЯКИМИ ПРАЦЮЮТЬ ПЕДАГОГІЧНІ ПРАЦІВНИКИ
ДПТНЗ «ДРЦПТО»
Прізвище, ім’я,
по батькові
|
Методична проблема
|
Компетентністний
підхід до підготовки майбутніх фахівців у процесі викладання дисциплін
професійно-теоретичної підготовки
|
|
Лесько Т.М.
|
Використання
інноваційних технологій на уроках математики
|
Нестеренко О.О.
|
Впровадження
інтерактивних технологій на уроках фізики
|
Павленко Я.В.
|
Впровадження
сучасного дидактичного інструментарію у освітній процес
|
Простова Л.А.
|
Підвищення
ефективності професійно-теоретичного навчання шляхом використання
інноваційних технологій на різних етапах уроку
|
Солонець Н.В.
|
Впровадження
елементів сучасних педагогічних технологій на уроках хімії
|
Рінг А.С.
|
Виховання
екологічної культури у молоді
|
Троцко Н.Я.
|
Формування
предметних і ключових компетентностей засобами ІКТ на уроках української мови
та літератури
|
Рузанова Ю.В.
|
Використання інтерактивних технологій на уроках англійської мови
|
Швидка О.М.
|
Використання інноваційних методів навчання на уроках суспільних
дисциплін
|
Цуканова Є.Г.
|
Організація
особистісно-оздоровчих принципів навчання на уроках фізичної культури
|
Семенова Н.І.
|
Формування комунікативної культури особистості майбутнього
кваліфікованого робітника та використання інноваційних технологій як один із
способів формування комунікативної компетентності учнів на уроках української
мови
|
Ситченко Ю. В.
|
Інтерактивні методи формування пізнавального процесу при вивченні
суспільних дисциплін
|
Мороз Є.О.
|
ІТ- цифрова грамотність на уроках історії.
|
Шишканова Г.М.
|
Впровадження проектних технологій в освітній процес, як засобу
екологічного виховання здобувачів освіти, активізації екологічної свідомості
та пізнавальної діяльності на уроках природничих дисціплін»
|
Шминдрук В.А.
|
Глибокі знання
складових педагогічної діяльності та розвиток творчості педагогічного працівника – необхідна умова для
організації професійного навчання
|
Дримко Т.І.
|
Формування і розвиток професійного
мислення, активності, самодіяльності майбутніх фахівців через дієві
педагогічні технології
|
Клімович І.М.
|
Впровадження
сучасного устаткування на підприємствах галузі
|
Ісмайлова І.І.
|
Формування полікультурної компетентності здобувачів освіти на
заняттях зарубіжної літератури
|
Усенко Н. Г.
|
Нетрадиційні форми і методи спортивно-масової
роботи.
|
Несправа Н. В.
|
Формування ключових компетентностей здобувачів освіти у процесі вивчення математики
|
Божок О.І.
|
Формування мовленєвої культури , творчих
здібностей здобувачів освіти засобами інформаційно комунікаційних технологій
|
Малай С.П.
|
Впровадження інноваційних технологій на уроках виробничого навчання
|
Прокопенко Л. П.
|
Впровадження ефективних методів навчання на уроках виробничого навчання
|
Михальчук О.В.
|
Впровадження нових інформаційних технологій на уроках виробничого
навчання
|
Кияниця В.О.
|
Диференційований підхід до організації навчально-виробничого процесу
|
Завізіон О. І.
|
Пошук шляхів
підвищення особистої активності здобувачів освіти на уроках виробничого
навчання
|
Третяк Н. І.
|
Особливості
новітніх технологій при оформленні тортів і тістечок.
|
Баришнікова Н. С.
|
Підвищення ефективності сучасного уроку.
|
Шульженко Ю.С.
|
Впровадження
сучасних технологій в приготуванні їжі.
|
Омельченко А.А.
|
Використання
інноваційних технологій при проведенні уроків виробничого навчання.
|
Діденко І.О.
|
Стимулювання
самостійної діяльності здобувачів освіти на уроках виробничого навчання.
|
Гревцова В.О.
|
Удосконалення форм
і методів проведення виробничого навчання у групі «Кухар. Кондитер»
|
Бабіч Ю.Г.
|
Комплексно –
методичне забезпечення сучасного уроку виробничого навчання.
|
Горбенко О. Б.
|
Шляхи та вдосконалення сучасного уроку
виробничого навчання.
|
Немає коментарів:
Дописати коментар