Педагогічний досвід — це сукупність знань,
умінь і навичок, здобутих педагогічним працівником у процесі
навчально-виховної та дослідницької роботи.
Він є важливим елементом
загальної культури педагога, в якій відображаються знання, вміння, навички та
індивідуальні риси його особистості, постійно розвиваючись, збагачуючись
протягом усієї педагогічної діяльності. Оновлення педагогічного досвіду
зумовлене постійними змінами у практичній педагогічній діяльності та освітніх
надбаннях педагога.
Педагогічний досвід
викладача є підґрунтям, на якому зростає його педагогічна майстерність.
Водночас він є і джерелом розвитку педагогічної науки.
В нашому навчальному
закладі використовуються різні форми організації передачі педагогічного
досвіду:
- приймаємо участь у науково-практичних
конференціях, семінарах, круглих столах, засіданнях предметних секцій,
дискусійних панелях;
- проводимо засідання методичних
комісій та педагогічної ради;
- організовуємо
майстер-класи, тренінги для педагогічних працівників нашого Центру;
- розміщуємо методичні
розробки педагогічних працівників на освітніх порталах.
В свою чергу «Освітній портал» — це якісне і оперативне
інформування аудиторії щодо процесів і подій які відбуваються в освітній сфері,
на розкриття змісту навчального процесу. На сторінках цих сайтів публікуються
доробки педагогів, науковців, авторські статті, щоденно додаються новини
галузі, анонси виставок та конференцій, щорічно публікуються українські та
міжнародні рейтинги вищих навчальних закладів.
Педагогічні працівники
нашого Центру зареєстровані на багатьох освітніх порталах, на яких розміщують
свої методичні розробки.
2020 рік
Педагогічні працівники нашого центру на протязі минулого року працювали над уроками з елементами критичного мислення. За результатами роботи був підготовлений електронний збірник уроків. В ньому представлено методичні
розробки уроків із загальноосвітньої, професійно-теоретичної та
професійно-практичної підготовки з елементами критичного мислення.
Критичне мислення – складне й багаторівневе явище. Мислити критично означає
вільно використовувати розумові стратегії та операції високого рівня для
формулювання обґрунтованих висновків і оцінок, прийняття рішень. Технологія проведення
уроку з розвитку критичного мислення – міжпредметна. При цьому вона, залежно
від предметного наповнення та дидактичних завдань уроку, може набувати різних
характеристик.
Збірник
адресовано педагогічним працівникам закладів професійної (професійно-технічної)
освіти, здобувачам освіти та всім
хто, цікавиться питаннями використання елементів критичного мислення на уроках
в освітньому процесі закладів професійної (професійно-технічної) освіти.
Ознайомитися з матеріалами електронного збірника можна за посиланням.
Електронний збірник з елементами критичного мислення
2019 рік
Передовий досвід Швидкої О.М.
Відкритий урок Шишкановій Г.М.
12.03.2019 року на базі нашого Центру була проведена секція викладачів природничих дисциплін ЗП(ПТ)О Дніпропетровської області.
В рамках секції викладач нашого навчального закладу Шишканова Ганна Миколаївна провела відкритий урок на тему: «Порушення обміну речовин (метаболізму), пов'язані з нестачею чи надлишком
надходження в організм певних хімічних елементів, речовин».
Відкриті уроки викладачів, які атестуються у 2019 р
Особливе місце в удосконаленні навчально-виховного процесу та підвищенні педагогічної майстерності викладачів і майстрів виробничого навчання займають відкриті уроки. Відкриті уроки є однією з важливих форм організації методичної роботи.
На відкритому уроці педагог демонструє колегам свій позитивний або інноваційний досвід, реалізацію методичної ідеї, застосування методичного прийому чи методу навчання.
В нашому навчальному закладі викладачами загальноосвітніх та спеціальних предметів, які атестуються у 2019 році, були проведені відкриті уроки за наступними темами:
П.І.Б.
|
Назва предмету, який викладає
|
Назва теми
|
Дата проведення
|
|
Організація та технологія торгівельних процесів
|
«Застосування нових технологій у процесі продажу товарів»
|
15.02.2019
|
|
Математика
|
«Логарифмічні рівняння та нерівності»
|
27.02.2019р.
|
|
Хімія
|
«Мило та миючі засоби»
|
07.03.2019р.
|
|
Всесвітня історія
|
«Початок Другої світової війни. Напад Німеччини на СРСР»
|
27.03.2019р.
|
Дякуємо нашим колегам, що надали можливість спільно визначити та на конкретних прикладах побачити, які методи, прийоми й педагогічні засоби доцільно використовувати при вивченні найбільш складних тем програми, як краще та ефективніше використовувати на уроках технічні засоби навчання, як при мінімальних затратах навчального часу досягти ефективного засвоєння учнями нового навчального матеріалу, як вчити учнів думати, робити висновки!

Немає коментарів:
Дописати коментар